marți, 30 august 2011

Vin la interviu doar dacă mă plătiţi! VEZI aberaţii din CV-uri

Angajatorii nu acordă mai mult de un minut pentru a citi un CV, dar în acel minut găsesc cele mai incredibile afirmaţii ale candidaţilor, potrivit unui studiu comandat de CareerBuilder.com.


Institutul de sondaje Harris Interactive le-a solicitat managerilor de recrutare din SUA să-şi amintească cele mai bizare afirmaţii pe care le-au întâlnit în CV-urile primite în acest an.
Dacă ar fi să-i credem pe aceştia pe cuvânt, unii candidaţi la joburile vacante sunt mai buni la "stand-up comedy" sau chiar nu vor să se angajeze. Lista celor mai mari aberaţii din CV-uri cuprinde următoarele „perle”:
- Vin la interviu doar dacă mă plătiţi, timpul meu e preţios;
- Atenţie, cum vă purtaţi cu mine, am fost arestat pentru agresiune împotriva unui fost şef;
- Cu cât mă plătiţi mai bine, cu atât muncesc mai mult, promit;
- Mă mişc bine la serviciu, ştiu să fac paşii de dans ai lui Michael Jackson;
- Suntem soţ şi soţie, nu muncim decât împreună, vă trimitem acest poem de dragoste;
- Am fost muşcată de un rechin, dar acum mă simt mai bine;
- Ai rata o asemenea ocazie să mă angajezi? Cu un CV ca ăsta? Eu zic că ar fi o greşeală;
- Sunt încântat de cravata pe care mi-am cumpărat-o recent, puteţi s-o vedeţi dacă mă chemaţi la interviu;
- Dacă aţi putea vorbi cu câinele meu, v-aţi da seama ce fel de persoană sunt...